Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

«Κόρη μου συγγνώμη...» και πήδηξε στο κενό

Τραγική ιστορία στην Κρήτη: Το συγκλονιστικό γράμμα που άφησε η μάνα στην κόρη της πριν πέσει από τα τείχη του Ηρακλείου - Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση


«Κόρη μου, συγγνώμη...». Ισως ήταν η μόνη φράση που η 54χρονη γυναίκα... χρωστούσε να πει. Την έγραψε στο γράμμα που άφησε λίγο πριν πηδήξει από το τείχη του Ηρακλείου στην Κρήτη.


Με τα 600 ευρώ που έχω πάνω μου να πληρώσεις το ΤΕΒΕ. Το ενοίκιο το πλήρωσα χθες...
Τώρα, δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή στο Βενιζέλειο νοσοκομείο, με τους γιατρούς να απευθύνουν έκκληση για αίμα καθώς της γίνονται συνεχείς μεταγγίσεις.

Οι δικοί της αγωνιούν. Δε θέλουν οι τελευταίες της λέξεις να είναι αυτό το γράμμα: «Με τα 600 ευρώ που έχω πάνω μου να πληρώσεις το ΤΕΒΕ. Το ενοίκιο το πλήρωσα χθες. Κόρη μου, συγνώμη, δεν άντεχα άλλο την ταλαιπωρία για ένα πιάτο φαΐ με αίμα. Να σπουδάσεις την κόρη μας και να μην την αφήσεις ποτέ μόνη. Το σπίτι στο χωριό να μείνει στην κόρη μας».

Η γυναίκα, διατηρεί καφενείο σε δημόσια υπηρεσία του Ηρακλείου. Απελπισμένη από τα χρέη και τις «ενοχές» -γιατί δεν άντεξε την ταλαιπωρία «για ένα πιάτο φαΐ»- θέλησε να δώσει τέλος στη ζωή της.

Σύμφωνα με το  neakriti.gr, η κατάστασή της δεν έχει σταθεροποιηθεί και η ανάγκη για αίμα είναι επιβεβλημένη. Αν και δεν έχουν υποστεί βλάβες ζωτικά σημεία του σώματός της, η γυναίκα που έπεσε από ύψος 10 μέτρων αντιμετωπίζει προβλήματα με τις κακώσεις στη λεκάνη της.

Η κοινωνία του Ηρακλείου έχει συγκλονιστεί. Για την ιστορία της, για το γράμμα της, για την αγωνία της, για τη «συγγνώμη» της, για τη συγγνώμη που δεν της έχουν πει όσοι πραγματικά της το χρωστούν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...